Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я винесла для
себе те, що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути
навички самоспрямованості, а тоді і учні
мають бути активним у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання
у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Учителі можуть планувати
навчальний процес, враховуючи різні модальності.
Особисто я включаю в
навчальний процес візуальні та аудіальні способи сприйняття. Зважаючи і на
домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні
ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий