пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

      Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я винесла для себе те, що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, а тоді і  учні мають бути активним у власному навчанні. 
  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності. 
      Особисто я включаю в навчальний процес візуальні та аудіальні способи сприйняття. Зважаючи і на домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий